TeamViewer este o soluție completă de acces, control și asistență la distanță care funcționează cu aproape toate platformele de tip desktop, servere și mobile, inclusiv Windows, macOS, Android și iOS. TeamViewer vă permite să accesați de la distanță calculatoare sau dispozitive mobile aflate oriunde în lume și să le utilizați ca și cum ați fi în fața lor.
Se mai întâmplă și incidente tehnice. Blocarea sistemului și defecțiunile dispozitivelor pot duce la întreruperea activității. Clienții dumneavoastră, în loc să facă solicitări de service on-site, care necesită timp și pot crește costurile, aceștia pot apela remote la suportul profesioniștilor IT, prin TeamViewer puteți astfel oferi asistență instantanee de la distanță.
Conexiunile prin TeamViewer sunt securizate prin criptare AES de 256 de biți end-to-end, autentificare în doi factori și alte caracteristici de securitate de nivel industrial.
Caracteristici de top:
Lucratul de acasă, plecatul în călătorii de afaceri sau în vacanță, sunt lucruri tot mai comune astăzi, cu instrumentele de acces remote TeamViewer, puteți rămâne productiv indiferent unde vă aflați. Fișierele și aplicațiile dvs. de pe desktop sunt la doar câteva clicuri distanță. Chiar și dispozitivele mobile și serverele pot fi accesate în siguranță - totul fără VPN.
Caracteristici cheie:
Aveți nevoie să accesați, să gestionați și să oferiți asistență pentru dispozitivele mobile, chiar și atunci când nu este nimeni să vă ofere acces? Nicio problemă, configurați pur și simplu un acces la distanță permanent și nesupravegheat pentru dispozitive mobile și chiar dispozitive IoT, aparate POS (point of sale), chioșcuri sau panouri digitale.
Caracteristici cheie:
Remote Access este alegerea potrivită pentru a accesa până la 3 computere. Dacă doriți să oferiți suport și acces unui număr nelimitat de dispozitive, licența Business este perfectă pentru asta.
Încă sunteți nesigur ce licență vi se potrivește? Folosiți license assistant pentru a găsi licența perfectă pentru nevoile dumneavoastră.
Tipuri de licențe disponibile:
Complexitatea și numărul tot mai mare de aplicații din mediul enterprise, alimentate de provocările datorate lucrului de la distanță și hibrid, fac ca organizațiile și echipele de asistență IT să se lupte cu optimizarea serviciilor de asistență rapide pentru angajați și clienți pe toate platformele și dispozitivele.
Soluția este bazată pe cea mai mare infrastructură de conectivitate de la distanță din lume, care acoperă 200 de țări și conectează peste 2,5 miliarde de dispozitive.
TeamViewer Tensor este o platformă cloud de conectivitate la distanță pentru întreprinderi, care permite organizațiilor să implementeze un cadru de gestionare IT la scară largă pentru a accesa, susține și controla orice dispozitiv rapid și ușor, de oriunde și oricând.
TeamViewer Tensor dispune de o securitate de nivel industrial pentru a vă proteja datele, inclusiv caracteristici precum criptarea end-to-end (RSA pe 4096 biți/256 biți AES) și protocoale care respectă certificări de securitate și standarde stricte de conformitate.
Indiferent dacă vă ocupați de asistență pentru clienți, asistență IT pentru angajați, gestionarea lanțului de aprovizionare sau tehnologie operațională, experiența clienților și a angajaților depinde de existența unei tehnologii de asistență la distanță rapide, flexibile și ușor de utilizat. TeamViewer Tensor vă ajută să rezolvați problemele tehnice cât mai rapid și mai ușor posibil, fără a compromite securitatea datelor.
Când lucrați de acasă sau când sunteți în mișcare, echipele IT și angajații companiei dumneavostră pot fi productivi de oriunde cu acces securizat de la distanță pentru computere, dispozitive mobile, servere și alte tehnologii operaționale (OT).
Cu TeamViewer Tensor remote acces, fișierele și aplicațiile companiei sunt întotdeauna la câteva click-uri distanță. Permiteți organizației dumneavoastră să lucreze de oriunde pentru ca afacerea să funcționeze eficient – totul fără VPN.
Gestionați, monitorizați și controlați de la distanță echipamentul industrial pentru a îmbunătăți eficacitatea operațională, reduceți timpul de rezolvare al problemelor și maximizați timpul de funcționare.
Mențineți și administrați serverele companiei și sistemele Android-based point-of-sale (POS), în timp real pentru a minimiza timpul de nefuncționare.
Acces condiționat
Preveniți conexiuni neautorizate cu motor avansat pe bază de reguli care expiră pentru a administra accesul utilizatorilor, grupurilor și dispozitivelor la cel mai înalt nivel de granularitate.
Logare Single Sign-On
Folosiți-vă furnizorul de identitate existent SAML 2.0 pentru o autentificare sigură de utilizator conform cu politicile companiei.
Utilizare simultană
Soluția este de tip multitenancy și vă permite astfel să standardizați utilizarea soluției TeamViewer Tensor în organizațiile dumneavoastră cu partajarea și gestionarea licențelor, reducând și mai mult complexitatea și oferind o transparență mai mare pentru întreg departamentul IT-ului.
Instalare rapidă de la distanță
Implementați în masă în mod silențios TeamViewer Tensor pe sute sau mii de dispozitive cu doar câteva click-uri.
SDK pentru mobile
Integrați fără probleme asistența în aplicațiile dumneavoastră mobile, să fie conform GDPR, instanțe sigure, fără a necesita instalări separate de software sau a expune informații private despre dispozitivele mobile.
Co-Browsing
Oferiți o experiență superioară clienților cu tehnologia de partajare securizată a sesiunii browserului, permițând echipelor de asistență să vadă sesiunea activă în timp real pentru a rezolva problemele mai rapid, fără a expune alte date sensibile, îmbunătățind eficiența asistenței și calitatea serviciilor.
Conexiuni auditabile
Înregistrare și raportare ușor de înțeles a tuturor acțiunilor utilizatorului pentru audit, detectarea riscurilor, conformitatea securității și asigurarea calității.
Cotrol remote pentru orice dispozitiv
Controlați de la distanță o gamă largă de dispozitive nesupravegheate, printre care semnătura digitală și sisteme de puncte de vânzare (POS), precum și dispozitive și utilaje cu acces la internet.
Grupuri de utilizatori și roluri
Permiteți grupurilor și departamentelor IT mari și răspândite pe zone geografice și fusuri orare diferite, să gestioneze cu ușurință roluri și tipuri de conexiuni.
Frontline este o soluție de realitate augmentată complet integrată. Frontline îmbunătățește procesele de lucru manual în toate industriile, pe baza celor mai recente tehnologii de calcul purtabile. Frontline este conceput pentru a împuternici în mod conștient lucrătorul uman într-un mediu de lucru din ce în ce mai digitalizat.
O forță de muncă cu adevărat digitalizată
80% dintre angajații care lucrează pe teren nu sunt încă digitalizați și suntem aici pentru a schimba asta. TeamViewer Frontline își propune să revoluționeze munca de zi cu zi a lucrului de pe teren în același mod în care Microsoft Office a făcut-o pentru lucrătorii de la birou. Oferim lucrătorilor din prima linie, instrumentele digitale potrivite pentru a-și crește productivitatea și a crea o forță de muncă cu adevărat digitalizată.
Platforma noastră de soluții AR all-In-one
Soluțiile dedicate AR, corespund cerințelor clienților noștri industriali pentru a depăși provocările dintr-o gamă extinsă de cazuri în toate industriile. Instrumentele noastre digitale creează un potențial imens de a accelera procesele, de a reduce numărul erorilor și de a economisi costuri.
TeamViewer a fost recunoscut ca furnizorul numărul 1 de soluții AR Enterprise în Europa
ABI Research a recunoscut TeamViewer și platforma sa AR, TeamViewer Frontline pentru:
Cine folosește tehnologia de calcul purtabilă pentru a-și transforma forța de muncă din prima linie?
Descărcați cel mai recent eBook și aflați cum beneficiază clienții noștri globali de pe urma adăugării AR în operațiunile lor zilnice.
Vezi eBook pdf
- Atunci când este combinat cu ochelari inteligenți, xPick eliberează mâinile lucrătorilor, astfel încât aceștia pot "selecta prin viziune". Susține preluarea comenzilor manuale, controlul inventarului și majoritatea altor procese logistice.
- Lucrul fără mâini înseamnă că angajații dvs. îndeplinesc sarcinile mai rapid și cu mai puține erori. Interfața grafică intuitivă asigură o implementare rapidă și ușoară.
- Componentele opționale, inclusiv controlul greutății, scanările codurilor de bare, localizarea și comanda vocală, măresc gama de aplicații posibile.
Coca-Cola HBC este printre primii parteneri de îmbuteliere din sistemul global Coca-Cola care a pionierat inca din 2019 utilizarea inovatoare a ochelarilor inteligenți pentru activitățile de preluare în depozit.
- Soluție AR inovatoare "make-by-vision" care asigură o asamblare mai rapidă înlocuind manualele de hârtie cu instrucțiuni în câmpul vizual al utilizatorului.
- Asigurare încorporată a calității datorită camerelor și senzorilor sofisticați care asigură rezultate perfecte pentru fiecare pas în asamblare.
- Interfața poate fi configurată rapid și ușor în funcție de limbă și cerințele specifice ale procesului, asigurând o adoptare rapidă.
- Finalizați mai rapid sarcinile de inspecție, service și întreținere care consumă timp cu instrumentul nostru "inspect-by-vision".
- Nu mai sunt necesare manuale de întreținere complexe - diagnoza, documentația și ghidurile de depanare apar în câmpul vizual al purtătorului, eliberându-i mâinile.
- Avertismentele de pericol sunt afișate în mod evident, asigurând practici de lucru mai sigure.
- Simplifică procesul de suport - expertul de la distanță vede ceea ce vede tehnicianul de la fața locului și poate oferi instrucțiuni în timp real.
- Timpul de nefuncționare este minimizat iar cunoștințele pot fi transmise în organizație, astfel încât productivitatea să fie crescută.
- Mai mulți utilizatori pot fi adăugați în apel, permițând experților externi să ofere asistență.