Zilele trecute au fost unele cu totul si cu totul deosebite pentru noi. Si asta pentru ca toti colegii din Bucuresti, Iasi si Sofia ne-am retras, timp de trei zile si trei nopti, in Bulgaria, intr-o oaza de liniste si de verdeata, mai exact in rezervatia arhitecturala Bozhentsi.

Scopul? Un teambuilding de poveste si cu mult fun, menit sa ne ajute sa ne imbunatatim comunicarea, dar si sa ne consolidam relatia cu cei 15 colegi nou-veniti in ultimul an, astfel incat sa performam in continuare ca echipa.

Ca-n fiecare an, au existat diverse jocuri bazate pe munca in echipa, pe creativitate și originalitate, precum si pe competitivitate, iar serile s-au lasat cu petreceri pana-n zori de zi.

Pregatiti-de-cataratDintre activitati le amintim pe cele care ne-au solicitat cel mai mult fizic si intelectual: cataratul la o altitudine de peste 10m, ancorati in franghii de alpinism, panza de paianjen (denumirea vine de la franghiile interconectate si legate de niste copaci, fiecare membru al echipei trebuind sa treaca prin ochiuri diferite ale panzei fara sa atinga ceva, legat la ochi si coordonat de ceilalti coechipieri) si vanatoarea de comori treasure-hunt-infodesign-2017– activitate pe echipe, creata 100% de infodesignisti prin puterea imaginatiei si a lucrului in comun, fiecare comoara reprezentand simbolul de infodesignist din acest teambuilding (vezi foto). Daca va intrebati ce inseamna numerele asociate fiecarui ingredient, ei bine, este reteta secreta a succesului Infodesign.

Dar poate cea mai solicitanta si distractiva activitate a fost pregatirea unui jurnal de stiri Infodesign, care sa prezinte fapte din realitate, dar deformate, exagerate si amuzante. Si de aceasta data, toate grupurile si-au luat taskurile in serios si au dat dovada de inventivitate, originalitate si super profesionalism. CNN ar trebui sa se teama de potentialul nostru de jurnalisti. :)

Dar prea multe cuvinte. Mai bine lasam fotografiile sa vorbeasca de la sine.

Leave a Comment