13 ianuarie 2018 marcheaza un eveniment cu totul special pentru noi: primul sfert de secol de Infodesign.

Pe parcursul acestei perioade, compania s-a straduit si, speram noi, de cele mai multe ori a si reusit sa puna la dispozitia clientilor si partenerilor sai un mix de servicii menit sa aduca succesul brandurilor: Servicii de IT, pornind de la arhitectura de retea pana la implementare de solutii multiple de securitate cibernetica; Dezvoltare Software Web & Mobile la cea mai inalta calitate; Campanii de PR, Branding si Identitate Vizuala – ingrediente esentiale in construirea credibilitatii business-urilor; Online și Offline Direct Marketing Solutions pentru atingerea obiectivelor prin campanii de succes; precum si o varietate de produse publicitare la standarde de top.

Cu o experienta de 25 de ani, toate aceste servicii realizate, prin intermendiul unei game largi de tehnologii si metodologii de ultima ora, de catre specialistii nostri sunt benefice in livrarea performantei pentru orice tip de proiect, atat in Romania, cat si in afara tarii noastre.

25 de ani inseamna mult. Inseamna mii de ore de munca, sute de proiecte de succes, dar uneori si deziluzii, inseamna infodesignistii de atunci si cei de acum. Mai inseamna si ca perseverenta, munca in echipa si puterea de a crede in capacitatile individuale ale fiecaruia au facut din noi ceea ce suntem azi: un brand puternic, care ajuta la randul lui alte afaceri sa devina remarcabile pe piata nationala si internationala”, a declarat Octavian Marin, presedinte si fondator al Infodesign Group.

Totodata, acesta a tinut sa le multumeasca tuturor colaboratorilor pentru aportul lor la ceea ce defineste astazi aceasta companie.

In urma cu un sfert de secol, plecam la drum cu o filozofie de business: chiar daca nu stim cum se face sau cum se produce, stim ca putem sa ne documentam si prin vointa, bun-simt, gandire structurata, pasiune si corectitudine putem obtine orice. Ne bucuram ca au inteles asta si colegii nostri care au adoptat si perpetuat mai departe aceste valori. Le multumim, asadar, acelora pe care ne place sa-i numim infodesignisti, partenerilor pentru stabilitate si incredere, furnizorilor pentru seriozitate si clientilor pentru ca ne-au provocat si ne-au ambitionat. Cu totii ati contribuit la evolutia si continuitatea noastra si speram ca va ramane o mostenire care va dainui de-a lungul timpului”, a mai precizat Octavian Marin.

Debutand pe data de 13 ianuarie 1993 ca o firma cu un singur angajat, Infodesign a evoluat de la statutul de supravietuitor al anilor dificili ai tranzitiei la cel de conglomerat de divizii foarte bine dezvoltate, care ofera servicii complexe pentru dezvoltarea brandurilor, dar si de outsourcing in IT si contabilitate. Astfel, s-au conturat 4 departamente: productie publicitara si dezvoltare software si aplicatii web sau mobile, IT Solutions, distributie solutii de securitate, precum si cel financiar.

Firma detine, in prezent, trei sedii: in Bucuresti, Iasi, dar si in Bulgaria.

Aniversarea celor 25 de ani este marcata prin adoptarea unei noi identitati vizuale temporare, care va fi utilizata pana la sfarsitul acestui an, precum si printr-o serie de articole si interviuri care fac parte din rubrica ”Special 25”.

Leave a Comment