Dacă ați fost vreodată la o discuție cu noi despre materialele specifice finalului de an (agende și calendare), sigur ne-ați auzit spunând că felul în care spui o poveste cu aceste materiale poate să facă diferența între a fi sau a nu fi. Din multe astfel de materiale pe care le primești în iarnă, îl alegi pe cel mai deosebit să îl folosești, nu?

Ei bine, noi suntem specializați pe proiecte cu materiale de iarnă personalizate, așa că la finalul anului trecut am invocat toți zeii creatori și i-am pus la treabă în locul nostru… Glumim; nu am avea încredere ca s-ar descurca mai bine decât noi ?)

Proiecte au fost multe, iar clienții au fost diverși (Avia Motors, Garanti BBVA Leasing si Garanti BBVA Credite de Consum, Proconocordia, Tesaro, Ati Motors, BAT și nu numai).
Vă povestim de trei dintre ele:

AC-CA
Cadrul proiectului
AC-CA este brandul care vorbește despre Siguranță și Sănătate în Muncă cu multă pasiune și și-a propus să-și transforme activitatea într-un ”safe place” prietenos pentru clienții săi
Provocarea
Crearea unui concept deosebit, care să transmită mesajul dorit, pentru o serie de materiale clasice ale unui brand ce activează într-un domeniu rigid.
Soluția
AC-CA e pata de culoare protectoare.
Laitmotivul folosit a fost Umbrela, care semnifică siguranța și care a fost singurul element colorat din pozele folosite, semnificând astfel abordarea diferită a AC-CA într-un domeniu anost (prietenoasă și veselă). Materialele au ieșit exact cum ne doream: vesele, colorate, dar cu mesajul foarte bine conturat. În plus, au fost însoțite de o umbrelă personalizată, care a susținut într-un mod fain conceptul vizual.

20200109_15193820200109_15285420200109_15215720200109_152404

SOFMEDICA
Cadrul proiectului
Într-o lume care se află în continuă schimbare, industria medicală face față cu brio: Sofmedica a adus în România robotizarea non-invazivă a intervențiilor chirurgicale, precum și a altor soluții medicale de ultimă generație.
Provocarea
 În fiecare an creăm concepte noi, unice și deosebite de materiale de iarnă Sofmedica, astfel încât calendarele lor să fie mereu în topul preferințelor partenerilor lor. În 2019 provocarea a fost sa creăm un concept pentru toate brandurile din grup (Sofmedica, Medcity si Emerald), branduri cu servicii și identități diferite, păstrând în același timp coerență și unicitate
Soluția
Neavând un cadru vizual comun, am creat noi unul special pentru ei: desenul de mână.
Pe fiecare pagină a calendarului a fost un desen de mână, creat special pentru ei, cu unul dintre produsele oferite de cele trei branduri. Inclusiv cele trei sigle au fost stilizate în desen de mână, iar diferențierea a fost făcută la nivel de culoare. Talk about unique and original, huh?!

20200109_160937

20200109_16100920200109_16110620200109_16120420200109_16123520200109_16131120200109_16135620200109_16180120200109_16185620200109_16204220200109_16210820200109_16213520200109_162203

VOLVO TRUCKS
Cadrul proiectului
 Volvo Trucks este un brand pentru care calitatea, inovația, rezultatele și grija pentru consumator vin pe primul loc.
Provocarea
Pe lângă un concept care să scoată în evidență brandul într-o formă optimă, provocarea reală a fost ca materialele produse să inspire, prin toate caracteristicile lor, valorile Volvo Trucks.
Soluția
Toate materialele produse au fost create la cele mai înalte standarde.
Am ținut cont de orice detaliu și am analizat atent toate variantele pentru a ne asigura că acestea sunt funcționale la capacitate maximă (felul în care am folosit spațiul în pagină, dimensiunea căsuțelor de calendar, specificațiile tehnice și nu numai). În plus, în producția materialelor s-au folosit o serie de procedee tehnice speciale, care aduc plus valoare materialelor (carton de calitate superioara, mucava cu grosime mare, plastifiere inclusiv pe separatoare, lac selectiv și cerneala gonflabilă)
20200109_16010620200109_16025320200109_15541720200109_155723

Pentru mai multe proiecte faine, ne vedem pe Facebook ?

Leave a Comment